Cash & Credit Collectors streeft continue naar verbetering van haar processen. Heeft u een klacht en of op- aanmerkingen over onze werkwijze? Wij waarderen uw feedback!

Cash & Credit Collectors hanteert onderstaande klachtenprocedure.

Indien u een klacht heeft over onze werkwijze  en/of medewerkers  dan kunt u dit op twee manieren aan ons kenbaar maken, namelijk:

  1. Per email: U stuurt uw klacht naar klantenservice@cash-collectors.com, onder vermelding van Klacht
  2. Schriftelijk: U stuurt uw klacht naar: Cash & Credit Collectors B.V., Postbus 5099, 2000 CB Haarlem;

Om uw klacht spoedig te kunnen afhandelen, verzoeken wij onderstaande informatie:

  • Uw contactgegevens (naam, adres, telefoonnummer);
  • Het dossiernummer (als de klacht betrekking heeft op een dossier bij Cash & Credit Collectors);
  • De reden van uw klacht, waarop heeft de klacht betrekking? Bijvoorbeeld: Werkwijze, houding medewerker en/of inhoudelijk verweer in een dossier
  • Wanneer is de klacht ontstaan en op welke manier (brief, telefoon, e-mail)?

Cash & Credit Collectors bevestigt (schriftelijk) uw klacht binnen 24 uur na ontvangst en streeft ernaar om uw klacht binnen 10 werkdagen te beantwoorden. Indien uw klacht betrekking heeft op een incassodossier zullen wij ons incassoproces pauzeren.

Wij stellen u binnen 10 werkdagen op de hoogte of uw klacht door ons wel of niet ontvankelijk is verklaard.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht die bovenstaande procedure doorlopen heeft? Dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht, voorzien van een motivatie waarom u zicht niet kunt verenigen met de afhandeling van de klacht, schriftelijk in te dienen bij Directie van Cash & Credit Collectors B.V., Postbus 5099, 2000 CB Haarlem, onder vermelding van ‘directieklacht’.

Na ontvangst van uw directieklacht zal nader onderzoek plaatsvinden en zal alsnog een passende oplossing gezocht worden.
Let op! Directieklachten worden alleen in behandeling genomen indien het reguliere klachtenproces, zoals hierboven omschreven, is gevolgd.

Als u ontevreden bent over de afhandeling van uw (directie) klacht door Cash & Credit Collectors B.V., meldt dan uw klacht na ontvangst van de schriftelijke reactie bij Inkassoklacht.nl (https://incassoklacht.nl)

Persoonsgegevens

Door het indienen van een klacht bij ons gaat u ermee akkoord dat Cash & Credit Collectors B.V. de persoonsgegevens gebruikt die u met het formulier hebt ingediend. Het gaat hierbij om de gegevens die betrekking hebben op het dossier. Deze gegevens kunnen worden verstrekt aan de betrokken schuldeisers en overheidsinstanties en kunnen aan onze lopende dossiers worden toegevoegd. U hebt het recht om één keer per jaar na een schriftelijk verzoek daartoe een overzicht te ontvangen van uw persoonsgegevens die door ons worden behandeld. Als u onjuiste informatie aantreft, kunt u contact met ons opnemen om deze te laten corrigeren. Cash & Credit Collectors B.V. is verantwoordelijk voor de persoonsgegevens